יום הנישואין הוא אחד מהימים המרגשים בו אנו מוקפים במלא אנשים שאוהבים אותנו, שבאו לשמוח איתנו את יום חתונתינו, לתמוך ולהנות בשמחתינו. יום הנישואים הוא חגיגה של פעם בחיים ולכן, חשוב שהאירוע, על כל החברים ובני המשפחה, יהיה בדיוק כפי שדמיינתם אותו ולפי רצונכם הבלעדי ושיעניק לכם אושר ושביעות רצון, על כל מרכיביו, החל מהאולם, דיג'י, עיצוב, אוכל ועוד. ומה מסמל יותר מכל את הביחד הזה אם לא טבעת הנישואין?

מדוע טבעת נישואין חשובה?

טבעת הנישואין היא לא רק טבעת, טבעת האירוסין הינה סמל, היא מה שנשאר גם לאחר סיום ארוע החתונה והיא זו שמסמלת את האחדות שלכם אל מול הסובבים אתכם. הטבעת לא רק מציגה לאנשים שסובבים סביבנו שאנו מעריכים ומכבדים אחד את השני, אלא גם  יום את הברית שכרתם ביחד לאהוב אחד את השניה בחולי ובעוני ובימים קשים ושמחים, ביום חול וגם ביום חג.

זוהי גם תזכורת אישית, מפני שלענוד עם טבעת נישואין על האצבע זאת הודעה לכך שהמעשים שלכם משפיעים לא רק עליכם וזו אחת הדרכים להראות שאתם לא מתחמקים מאחריות. בשל העובדה שאנחנו מאחלים לכם הרבה שנות נישואין מאושרות ופוריות, אנו גם ממליצים לזוג שמתחתן לעצב את טבעת הנישואין בהתאם, כזו שתוכל להשאר אתכם שנים רבות.

איך לבחור את טבעת הנישואים ובאיזו טבעת כדאי להשקיע?

בשל היותן בשימוש יומי ולהרבה שנים, רצוי כמובן להשקיע בעיצוב טבעות הנישואין, הרי בכל זאת אתם הולכים לראות אותן על האצבע שלכם בכל יום בעשרות השנים הקרובות. פרט לחשיבות הגדולה של המראה החיצוני, אלא בנוסף רצוי לבדוק את איכות החומרים והגימור ולבצע מדידות שתבדוק שהטבעות מתאימות לאצבעות במדוייק. גם הנושא הכלכלי משחק תפקיד כאשר מתעסקים ברכישת מתכת איכותית ויוקרתית ואף על פי שלא מומלץ להתקמצן, כדאי לקבוע מראש תקרה תקציבית, דבר שעוזר למונע ויכוחים מיותרים בין בני הזוג.

כדאי לקרוא גם:  זה הזמן לברוח - בילוי לכל המשפחה

אמיר אסל, בעלי חנות תכשיטי הנסיכה בראשון לציון מסביר: "בחירת הטבעת מבין טבעות נישואין מעוצבות יכולה להיות קשה, בגלל המבחר הרחב, שיכול לבלבל. לכן כדאי לשים לב לכמה נקודות מפתח שיסייעו לכם בתהליך. קודם כל, כדאי להתחיל את החיפוש מוקדם ככל האפשר, כדי שתוכלו לסגור את העניין במהירות ולחסוך לכם טרדה מהראש. תקבעו את התקציב שלכם כמה אתם יכולים להרשות לעצמכם לשלם על הטבעות, מה שיכול לעזור לכם לצמצם את האפשרויות ולהתמקד ובכך להגיע לבחירה הנכונה. נוסף על כך, כדאי מאוד לזכור שהטבעת הולכת לשמש אתכם לטווח הארוך, לכן היא חייבת להיות עשויה מחומרים איכותיים, ברמת גימור גבוהה והיא צריכה לשבת בצורה טובה ונוחה על האצבע, דבר שלרוב דורש מדידות."

איך לבחור טבעות נישואין מעוצבות?

בחירת עיצוב טבעת הנישואים היא החלטה אישית ואינטימית, שמבוססת על טעמכם האישי. חלק מהאנשים מעדיפים טבעות נישואים גדולה בעלת נוכחות, חלק רוצים לחרוט את תאריך החתונה שלהם ואת שמותיהם בטבעת וחלק אחר מהאנשים שמעדיפים טבעות עדינות וחלקות. אנחנו לא נעשה את הבחירה בשבילכם, אבל אנו כן מתחייבים להעניק לכם את כל הסיוע והייעוץ שתזדקקו לו בתהליך הבחירה ולהציע לכם מגוון נרחב של טבעות נישואין  כי בסופו של דבר חשוב שטבעת הנישואין שלכם יהיו מעוצבות בדרך שאליו אתם הכי אוהבים, בין אם אתם אוהבים טבעות עם נוכחת, בין אם אתם מעדיפים טבעות פשוטות יותר, או בכלל מאמינים שטבעת נישואים צריכה להיות חלקה כדי לסמל נישואין חלקים.

בחנות תכשיטי הנסיכה יעניקו לכם עזרה מקצועית כדי שתעשו את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם. בקרו באתר הרשמי כדי להתרשם מהקולקציה.

 

תגובות