כל מי שנכח באחת מהרצאותיו של פרופ' יהודה אדלר, יכול להעיד כי מדובר בחוויה מרתקת ופוקחת עיניים שלא פוגשים בכל יום. בהרצאותיו, אותן הוא מעביר בשלל הזדמנויות, החל מחדר ההרצאות באוניברסיטה ועד כנסים בינלאומיים של עולם הקרדיולוגיה, אפשר לזהות את השקט מחריש האוזניים שמלווה את הרצאותיו, את עיניהם הפקוחות של הנוכחים, את הצחוקים שמשתחררים מעת לעת לאוויר ואת מחיאות הכפיים הסוערות בתום כל הרצאה. זה אולי נשמע כמו סיפור אגדה דמיוני על גיבור על, אך אדלר עצמו הוא האדם האחרון שייחס לעצמו את היכולות של גיבור על יחיד ומיוחד.

האהבה למקצוע, בראש ובראשונה

את הצלחתו של פרופסור יהודה אדלר לאורך כל הקריירה המקצועית שבנה, ובכלל זה גם בתחום ההרצאות המקצועיות, ניתן לייחס בראש ובראשונה, לאהבתו את המקצוע. אהבה זו היא שיושבת בבסיס היכולת הבלתי נגמרת שלו ללמוד וללמוד עוד ועוד, לחקור, לפתח ולבנות תשתית שלמה של ידע אותה הוא מטמיע בקרב קרדיולוגים פעילים ובקרב דור הקרדיולוגים הבא, שחלקם עדיין יושב על ספסלי האוניברסיטה וחלקם עושים את צעדיהם הראשונים במקצוע. מרבית האנשים העובדים עם אדלר, בין באופן יומיומי ובין בהזדמנויות שונות, מציינים את האופן בו עיניו נדלקות ומאירות בכל פעם שמתחילים לדבר על הנושא, ולא רק כשמדובר על מחלות קרום הלב, תחום התמחותו של פרופ' אדלר, אלא על כל נושא שבו הוא עוסק.

אהבה שבאה לידי ביטוי בכל תחום ובכל נושא

את התנהגותו של פרופ' יהודה אדלר, הגדירו פסיכולוגים גדולים כבר לפני שנים רבות כמפתח להצלחה בכל דבר שאנו עושים. היכולת שלנו פשוט להתאהב בתחום בו אנו עוסקים, למצוא את החיובי, המעניין והמאתגר בדברים הפשוטים ביותר, ולהרגיש את תחושת הערך שאנחנו עושים משהו ששווה את המאמץ ואת הקושי. לא מדובר על ניסיון מלאכותי לאהוב משהו שמלכתחילה אנחנו לא מוצאים בו עניין, וגם לא יכול להיות מדובר בכך. תכונה זו היא תכונה שמגיעה מתוכנו ולכן באה לידי ביטוי בכל דבר שאנחנו עושים ובכל נושא שבו אנו עוסקים. בין שתדברו עם אדלר על ההתוויות החדשות שבנה לטיפול במחלות קרום הלב, ובין שתשוחחו איתו על עניינים אדמיניסטרטיביים לחלוטין בתחום אחריותו, תוכלו להרגיש את האור בעיניו קורן בחוזקה, והופך אתכם עצמכם ליותר מעורבים.

כדאי לקרוא גם:  נעליים אורטופדיות לנשים 

לא מדובר ביכולת מיוחדת, מדובר באהבה נטו

מן הסתם, תכונה זו של פרופסור אדלר, אמורה לבוא לידי ביטוי בצורה חזקה הרבה יותר במסגרת מפגשים אחד על אחד, אך על אותה תכונה יודעים להצביע גם אנשים הנוכחים בהרצאותיו, גם כאשר הם יושבים באחת השורות האחרונות בתוך אולם מלא מפה לפה. אם אתם תוהים לעצמכם מהי אותה יכולת שיש לפרופ' אדלר, שבאמצעותה הוא מצליח לייצר את הסיטואציה המיוחדת הזאת, התשובה היא שאין פה שום יכולת מיוחדת – המדובר על אהבה, אהבה למקצוע, אהבה לנושא, וכל אדם שמוצא את התחום אותו הוא באמת אוהב, יגלה שאין גבול לרמה המקצועית אותה הוא יכול לפתח סביבו וליכולת שלו למשוך אנשים ולהדביק אותם באהבתו זו.

להיות בהרצאה של פרופ' יהודה אדלר

אם אתם ממש רוצים לחוות את חוויית ההרצאות של יהודה אדלר, ובהנחה שיש לכם קשר ממשי לעולם הקרדיולוגיה, לא תצטרכו להמתין זמן רב מדי. לאחרונה הרצה אדלר בכנס הקרדיולוגיה הבינלאומי, שנערך בסרביה, בו הרצה על ההתוויות העולמיות החדשות לטיפול במחלות קרום ושריר הלב, התוויות שאותן בנה וגיבש בעצמו. כמרצה בכיר ומבוקש, מרצה אדלר בתדירות של פעם אחת לחודש פחות או יותר, ובאחת ההרצאות האלה גם אתם תוכלו למצוא את מקומכם, אם תרצו בכך.

תגובות