דיגיטציה, קדמה טכנולוגית ואוטומציה הן כבר לגמרי העתיד וככל שנבין זאת מוקדם יותר כך ייטב.

אין ספק שהעובדים הם החלק הכי חשוב בתהליך העבודה והייצור של ארגון כלשהוא, אך גם אין ספק שמערכות מידע וטכנולוגיות מתקדמות מאפשרות לעובדים לעבוד בצורה יעילה, מהירה ואיכותית יותר.

ברור כי כל בעל עסק או מנהל רוצה שהעובדים שלו יפתחו שיתופי פעולה מתקדמים ויעבדו בסינרגיה יעילה ובדיוק לצורך כך נדרשת הטמעה של מערכות CRM בחברה.

מערכות CRM – משתפים פעולה ביעילות

אין ספק שאחת הבעיות של חברות, במיוחד כאשר מדובר בחברות גדולות מאוד, היא היכולת של העובדים לשתף פעולה. חשבו על כל העבודה המיותרת והכפולה שלעיתים חברות עושות והוסיפו על כך עובדים אשר לא מחוברים מספיק לנעשה בחברה רק כי פשוט לא עדכנו אותם בזמן. מערכות CRM הן מערכות ממוחשבות אשר מגיעות לטפל בדיוק בבעיות מסוג זה.

יתרונות במערכות CRM

הבא נסקור כמה יתרונות משמעותיים שיש למערכות CRM על פני עבודה שגרתית ללא מערכת שמרכזת הכל.

שיתוף בזמן אמת

ישנם הרבה ארגונים וחברות שפועלים ללא מערכות מידע או מערכות CRM בארגון שלהם ומרגישים שכן יש קשר טוב בין העובדים והשיתוף פעולה ברמה גבוהה.

אך הטמעת מערכות CRM בארגון בעלת יתרון משמעותי על פני ההתנהלות הנפוצה של חברות, המערכת מאפשרת שיתוף בזמן אמת של הנעשה בארגון, עובדים יכולים לעלות דברים, להגיב אחד לשני בחלק מהמערכות ואפילו לפרסם הודעות.

ריכוז ההתנהלות

שיתוף ידע בין עובדים הוא לא דבר חדש, לכל ארגון ודאי יש כתובת מייל או קבוצות וואטסאפ, אך היתרון המשמעותי של הטמעת מערכות CRM בחברה הוא העובדה שבזכות המערכת כל המידע מרוכז במקום אחד שבו העבר נשמר. בשונה ממייל אשר מוצג לכל אחד בנפרד, המערכת לרוב עובדת בסינרגיה עם כל העובדים ומציגה בורדים שרלוונטיים להתנהלות החברה כולה.

כדאי לקרוא גם:  מה זה אטם מכני ולמה הוא משמש?

התאמה אליכם

הטמעת מערכות מידע, כזאת אשר מתבצעת בצורה איכותית ומקצועית, מאפשרת למנהלי החברה או הארגון לבחור, בעזרת ייעוץ אנשי מקצוע, כיצד נכון לעצב ולהקים את המערכת.

אילו אפשרויות של המערכת כדאי לנצל להתנהלות הארגון ואילו דווקא פחות מתאימות. תוכלו להתאים אותה עד כדי כך שיראה שמדובר במערכת ייחודית לחברה והיא באיזה שהוא שלב גם באמת תהיה כזאת לאחר כל ההגדרות וההחלטות.

הטמעת מערכות CRM – אתם לא לבד!

אם עד כה השתכנעתם שמערכות CRM הן העתיד של החברה שלכם ושברור כי הן עתידות לעשות המון טוב לחברה, השלב הבא הוא להטמיע את המערכת כך שתהיה חלק אינטגרלי ותהווה בסיס להתנהלות החברה בשוטף היומיומי. על פניו נשמעת משימה מורכבת, ולכן חשוב שתדעו שאתם לא לבד במערכה, בדיוק לשם כך טופמי בשבילכם.

הטמעת מערכות CRM בעזרת טופמי תתן לכם ליווי מקצועי לכל אורך הדרך, החל מהבנה איזו מערכת הכי מתאימה לכם וכמובן דרך הטמעה בחברה, לימוד העובדים ובדיקה שהכל עובד כמו שמתוכנן ושהמערכת באמת מועילה כפי שתוכננה עבורכם.

תופתעו לגלות כמה תתייעל החברה שלכם עם מערכת CRM שכביכול נראית פשוטה, לעומת ההתנהלות המסורתית שהייתה טרם הדיגיטציה והמעבר למערכות שפשוט מקלות על כולם ומסייעות לקשר איכותי ומקצועי בין העובדים למנהלים.

תגובות